Vračilo artiklov

Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@pyursmoke.si. Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu PyurSmoke brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave. Tako povračilo PyurSmoke izvede z nakazilom na bančni račun potrošnika, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik nima nikakršnih stroškov. PyurSmoke lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega artikla ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je artikel poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov našega logističnega partnerja (Božinović & Co. d.o.o. PE Ljubljana, Peričeva ulica 31, 1000 Ljubljana, Slovenija), brez nepotrebnega odlašanja oziroma najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu v originalni embalaži, neuporabljen, nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Testiranje artikla, ki ni v skladu z navedenim se smatra za uporabo artikla, kar pomeni izgubo potrošnikove pravice do odstopa od pogodbe.

Naša ugotovitev zmanjšane vrednosti artikla ali izgubo pravice do odstopa od pogodbe

Za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja artikla mora potrošnik z njim ravnati in ga pregledovati z vso potrebno skrbnostjo ter na način, kot bi to lahko običajno počel v fizični trgovini. Če z artiklom potrošnik ravna ali ga pregleduje na kakršen koli drugačen način, lahko to zmanjša njegovo vrednost ali celo izgubo potrošnikove pravice do odstopa od pogodbe. V primeru zmanjšanja vrednosti artikla bomo ustrezno zmanjšali znesek vračila. Morebitno zmanjšanje vrednosti artikla ugotavljamo v vsakem primeru posebej.

Potrošnik lahko odpre embalažo ter previdno preveri barvo, obliko in dimenzije artikla. Pri odpiranju pa ne sme poškodovati embalaže. Če je embalaža uničena, lahko potrošnik pričakuje, da se bo štelo, da je vrednost artikla zmanjšana. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Testiranje artikla, ki ni v skladu z navedenim se smatra za uporabo artikla, kar pomeni izgubo potrošnikove pravice do odstopa od pogodbe. Artikle, ki vsebujejo tekočino, potrošnik ne sme odpirati v kolikor želi uveljavljati pravico do odstopa od pogodbe. Opozarjamo, da je potrošnik odgovoren za škodo, ki nastane na artiklu, v času ko je artikel v posesti potrošnika in vse do trenutka, ko nam ga potrošnik vrne.

Vračilo poškodovane pošiljke

V primeru vidne poškodbe pošiljke mora biti reklamacija podana prodajalcu ali dostavni službi takoj ob prejemu pošiljke. Kupec take pošiljke ni dolžen sprejeti in jo lahko zavrne.

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali pa so artikli v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali prodajalcu. Če sumite da je poškodba nastala med dostavo in jo je povzročila dostavna služba, to storite tako, da paket prinesete na njihovo najbližjo poslovalnico in to v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki. Prodajalec ali dostavna službi nato poskrbi za ureditev zadeve. Prodajalec s kupcem dogovori ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljalca.

Reklamacija

Kupec lahko reklamira artikel, če artikel nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačen artikel, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopa od kupčevega naročila. Kupec lahko artikel v reklamacijo vrne tako, da nas najprej v roku 8-ih dni o tem obvesti na naš e-poštni naslov, nato pa ga vrne (neodprtega, v originalni embalaži, neuporabljenega, nepoškodovanega in v nespremenjeni količini) po pošti na naslov našega logističnega partnerja (Božinović & Co. d.o.o. PE Ljubljana, Peričeva ulica 31, 1000 Ljubljana, Slovenija). Če kupec želi vrniti artikel na naše stroške se mora o tem z nami prej dogovoriti.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili!

Stvarna napaka

Stvarna napaka se lahko uveljavlja kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Za uveljavljanje stvarne napake nas more kupec o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o obveznih razmerjih.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki in pogoji so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja tu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega artikla. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema artikla, v nasprotnem primeru pa ga zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo artikla v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.