Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine PyurSmoke so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o obveznih razmerjih, Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter Zakonom o elektronski trgovini. S spletno trgovino PyurSmoke (v nadaljevanju tudi “trgovina”) upravlja podjetje NonDucorDuco d.o.o., Pape Ivana Pavla II 3, Samobor, Hrvaška, email: info@pyursmoke.si, matična številka: 081197682, davčna številka: 13777293863, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali PyurSmoke).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine PyurSmoke, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med PyurSmoke in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Prodajalec lahko spremeni Splošne pogoje poslovanja brez predhodnega obvestila.

Vrste uporabnikov

Pravico do nakupa v spletni trgovini PyurSmoke imajo registrirani uporabniki in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup brez registracije.

Z registracijo v spletno trgovino uporabnik oz. kupec postane registrirani uporabnik spletne trgovine PyurSmoke. Ob registraciji izbere uporabniško ime ter geslo. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Uporabniško ime in geslo registriranega uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Registrirani uporabnik lahko svoje podatke (e-poštni naslov, geslo, naslov za dostavo,…) ureja na strani “Moj račun”.

Starostna omejitev

Za nakup katerihkoli izdelkov ali storitev iz naše ponudbe morate biti stari 18 let ali več. PyurSmoke si pridržuje pravico, da lahko od kupca zahteva dokazilo o starosti v kateri koli fazi naročila. Če sumimo, da ste mlajši od 18 let, si pridržujemo pravico do preklica vašega naročila. Prosimo upoštevajte, če ste mlajši od 18 let in oddate naročilo, kršite naše pogoje poslovanja.

Dostopnost informacij

PyurSmoke se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka, davčna številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop,
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov, cene in nakup

Zaradi narave izdelkov in samega poslovanja se lahko ponudba in cene v spletni trgovini PyurSmoke posodabljajo oz. spreminjajo dokaj pogosto. Cene izdelkov so v spletni trgovini PyurSmoke enake tako za registrirane uporabnike kot tudi za goste spletne trgovine.

Vse cene so navedene v evrih (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Kupoprodajna pogodba med PyurSmoke in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko PyurSmoke kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Naročilo sprejeto / Naročilo v obdelavi). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za PyurSmoke kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo PyurSmoke kupcu omogočil odstop od nakupa.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je za določen čas v elektronski obliki shranjena na strežniku PyurSmoke.

Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila in navedenimi splošnimi pogoji poslovanja.

Oznake artiklov

  • Artikel z oznako “Novo” je na novo dodan artikel v ponudbo PyurSmoke. S to oznako bo izpostavljen 30 dni.
  • Artikel z oznako “Odprodaja” ima znižano ceno glede na redno ceno in velja do odprodaje zalog tega artikla.
  • Artikel z oznako “Trenutno ni na zalogi” trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da ga ni na zalogi.
  • Artikel z oznako “Razprodano” ni več dobavljiv. To pomeni, da artikel ne bo več dobavljiv.
  • Artiklu z oznako “Priporočamo” prodajni svetovalec PyurSmoke zaradi lastnosti artikla priporoča nakup. Priporočilo, namenjeno širšemu krogu oseb, ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora nakupno odločitev zase sprejeti vsak kupec sam in PyurSmoke zanjo ne prevzema nobene odgovornosti.

Popusti, promocijski kuponi ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijski kupon se seštevata. Kupon za popust ni možno menjati za gotovino.

Artikli z omejitvijo

Med artikle z omejitvijo spadajo tisti artikli, ki vsebujejo nikotin. Artikli z nikotinom so na voljo le za dostavo v Hrvaško. V primeru nakupa artikla z omejitvijo z izbrano katero drugo državo za dostavo bo takšen artikel odstranjen iz naročila in zamenjan z ekvivalentnim breznikotinskim artiklom.

Načini plačila

PyurSmoke omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ali plačilno/kreditno kartico (MasterCard, Visa, Maestro) ob prevzemu (Slovenija/Hrvaška)
  • z neposredno bančno transakcijo (nakazilo na račun podjetja NonDucorDuco d.o.o. po ponudbi/predračunu) (Hrvaška)*

*Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Več informacij lahko najdete tukaj.

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto (Naročilo sprejeto / Naročilo v obdelavi). PyurSmoke naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Registriranemu uporabniku so v spletni trgovini PyurSmoke za določen čas dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. PyurSmoke lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da je ob zaključku nakupa potrebno vpisati še ime podjetja in davčno številko podjetja. Enake so tudi možnosti plačila.

Ko je naročilo zaključeno in odposlano, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti (Naročilo zaključeno).

Kupon za popust

Kupon za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine PyurSmoke in je časovno omejen. Aktivni kupon za popust najdete na naslovni strani spletne trgovine PyurSmoke, na strani posameznega oddelka, v naših e-novicah ali drugih medijih.

Uporaba kupona za popust:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb “Prikaži košarico” ali “Na blagajno”.
  • Na strani košarice vnesite kodo kupona v polje “Koda kupona” in kliknite na gumb “Unovči kupon”.
  • Kodo kupona lahko vnesete tudi na strani blagajne. Na vrhu strani najprej kliknite na povezavo “Imate kupon? Kliknite tukaj za vnos kode”. V polje “Koda kupona” vnesite kodo kupona in kliknite na gumb “Unovči kupon”.

Izdaja računa

PyurSmoke skupaj z artikli kupcu pošlje tudi račun. Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov prodajalec ne more upoštevati.

Dostava

Spletna trgovina PyurSmoke zagotavlja hitro dobavo. Vsa naročila bodo odpremljena še isti ali naslednji delovni dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. V tem primeru bo naše osebje obvestilo kupca preko e-pošte ali po telefonu o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev je potrebno le-te vpisati pod “opombe” na dnu naročila.

Naročeno blago v Slovenijo ali Hrvaško dostavimo preko GLS dostavne službe. Čas dostave za Slovenijo je ponavadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Za Hrvaško je čas dostave 1 – 4 delovne dni. Na dan dostave bo dostavna služba GLS kupca obvestila o prihodu pošiljke preko telefonskega klica. V ostale države EU naročeno blago dostavimo preko Pošte Slovenija, kjer je čas dostave 3 – 8 delovnih dni.

Dostava blaga je omejena na ozemlje držav EU. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je kupec navedel ob prijavi ali naročilu. V primeru, da kupca ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z njem o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov.

Stroški dostave v Slovenijo in Hrvaško

Teža Cena
do 2000 g (2 kg) 3,90€
do 5000 g (5 kg) 4,40€
do 10000 g (10 kg) 4,90€

Stroški dostave v ostale države EU

Teža Cena
0 – 250 g 5,70€
251 – 500 g 6,90€
501 – 1000 g 8,40€
1001 – 2000 g 11,00€

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@pyursmoke.si. Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu PyurSmoke brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave. Tako povračilo PyurSmoke izvede z nakazilom na vaš bančni račun, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik nima nikakršnih stroškov. PyurSmoke lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega artikla ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je artikel poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov našega logističnega partnerja (Božinović & Co. d.o.o. PE Ljubljana, Peričeva ulica 31, 1000 Ljubljana, Slovenija), brez nepotrebnega odlašanja oziroma najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu v originalni embalaži, neuporabljen, nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Testiranje artikla, ki ni v skladu z navedenim se smatra za uporabo artikla, kar pomeni izgubo potrošnikove pravice do odstopa od pogodbe.

Naša ugotovitev zmanjšane vrednosti artikla ali izgubo pravice do odstopa od pogodbe

Za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja artikla mora potrošnik z njim ravnati in ga pregledovati z vso potrebno skrbnostjo ter na način, kot bi to lahko običajno počel v fizični trgovini. Če z artiklom potrošnik ravna ali ga pregleduje na kakršen koli drugačen način, lahko to zmanjša njegovo vrednost ali celo izgubo potrošnikove pravice do odstopa od pogodbe. V primeru zmanjšanja vrednosti artikla bomo ustrezno zmanjšali znesek vračila. Morebitno zmanjšanje vrednosti artikla ugotavljamo v vsakem primeru posebej.

Potrošnik lahko odpre embalažo ter previdno preveri barvo, obliko in dimenzije artikla. Pri odpiranju pa ne sme poškodovati embalaže. Če je embalaža uničena, lahko potrošnik pričakuje, da se bo štelo, da je vrednost artikla zmanjšana. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Testiranje artikla, ki ni v skladu z navedenim se smatra za uporabo artikla, kar pomeni izgubo potrošnikove pravice do odstopa od pogodbe. Artikle, ki vsebujejo tekočino, potrošnik ne sme odpirati v kolikor želi uveljavljati pravico do odstopa od pogodbe. Opozarjamo, da je potrošnik odgovoren za škodo, ki nastane na artiklu, v času ko je artikel v posesti potrošnika in vse do trenutka, ko nam ga potrošnik vrne.

Vračilo poškodovane pošiljke

V primeru vidne poškodbe pošiljke mora biti reklamacija podana prodajalcu ali dostavni službi takoj ob prejemu pošiljke. Kupec take pošiljke ni dolžen sprejeti in jo lahko zavrne.

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali pa so artikli v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali prodajalcu. Če sumite da je poškodba nastala med dostavo in jo je povzročila dostavna služba, to storite tako, da paket prinesete na njihovo najbližjo poslovalnico in to v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki. Prodajalec ali dostavna službi nato poskrbi za ureditev zadeve. Prodajalec s kupcem dogovori ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljalca.

Reklamacija

Kupec lahko reklamira artikel, če artikel nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačen artikel, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopa od kupčevega naročila. Kupec lahko artikel v reklamacijo vrne tako, da nas najprej v roku 8-ih dni o tem obvesti na naš e-poštni naslov, nato pa ga vrne (neodprtega, v originalni embalaži, neuporabljenega, nepoškodovanega in v nespremenjeni količini) po pošti na naslov našega logističnega partnerja (Božinović & Co. d.o.o. PE Ljubljana, Peričeva ulica 31, 1000 Ljubljana, Slovenija). Če kupec želi vrniti artikel na naše stroške se mora o tem z nami prej dogovoriti.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili!

Stvarna napaka

Stvarna napaka se lahko uveljavlja kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Za uveljavljanje stvarne napake nas more kupec o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o obveznih razmerjih.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki in pogoji so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja tu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega artikla. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema artikla, v nasprotnem primeru pa ga zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo artikla v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Varnost

PyurSmoke uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. PyurSmoke v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Varovanje osebnih podatkov

PyurSmoke se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in zakona o izvajanju splošne uredbe o varstvu podatkov.

Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Več informacij lahko najdete tukaj.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina www.pyursmoke.si in vse vsebine ter podatki objavljeni na njej (besedila, slike, grafični in video elementi) so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno kopirati, objaviti, prenašati ali distribuirati na kakršenkoli drug način. Blagovna znamka in logotip sta v lasti podjetja NonDucorDuco d.o.o.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Lastnosti artiklov lahko v manjši meri odstopajo od navedenega, tako tehnični podatki kot vsebina priložene opreme v artiklu (pri artiklih z dodatno opremo se lahko ta razlikuje od navedenega tako po količini kot po lastnostih). Ta odstopanja niso predmet reklamacije. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@pyursmoke.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. NonDucorDuco d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Hrvaške, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Kot kupec se zavezujete, da ste seznanjeni s pogoji poslovanja, ki jih nudi trgovina PyurSmoke in pogoje v celoti sprejemate.

Pogoji veljajo od 1.3.2019